Re: Jakiś Richard Murzyn przysyła przez omyłkę do mnie jakieś wyznania miłosne, swoje zdjęcie i kwiaty.

Autor: axel <axel2_at_onet.eu>
Data: Mon 25 Jul 2011 - 10:52:43 MET DST

Użytkownik "Animka" <animka@to.nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości
news:j0i30m$6ql$1@node2.news.atman.pl...
> Nie wiem co jest grane, on pisze do jakiegoś swojego ukochanego, wysyła
> swoje zdjęcie, kwiaty (na obrazku). Czy to przypadkiem nie jakaś pułapka
> trojanowa?:

Nawet przez chwilę się....NIE ZASTANAWIAJ i NIE WAHAJ.....tylko "pieprznij"
tym i podobnymi listami DO KOSZA !!!!
Zapamiętaj ! Fundamentem istnienia dzisiejszego świata - stworzonego i
zarządzanego przez określonych, złych ludzi - jest KŁAMSTWO, OSZUSTWO i KANT
!!!!
Niedługo....pewnie to samo lub inne bydle....będzie Ci oferował podarunek w
postaci np. 800 000 000 $ !!!!! ...oczywiście jak podasz mu swe dane, w tym
konto bankowe....ha,ha,ha,ha....NIE BĄDŹ NAIWNA !!!!
Nawet nie czytaj takich bredni do końca tylko zaraz wywal i zapomnij !!!

axel