Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 09:35:03 MET DST

Dnia Wed, 30 Mar 2011 00:12:48 +0200, 1634Racine napisał(a):

> a znasz moze jakies inne ( wg. Ciebie _wiarygodne_ , dlatego pytam, a nie
> szukam biorac co popadnie :) strony z tematami dla xp? mowiac dokladniej:
> zeby system po nich nie padł.

Sprawdzałem tematy ze stron:
http://www.askvg.com/download-official-windows-xp-themes-no-uxtheme-patching-required/
http://www.wincustomize.com/
http://customize.org/xpthemes

Spora część z tematów wymaga patchowania pliku UxTheme.dll - można do tego
użyć np.
http://www.softpedia.com/get/System/OS-Enhancements/UXTheme-MultiPatcher.shtml

> żart? :) (z drugiej strony - za slaby u mnie pecet, nie bawie sie -
> niestety - w VM, wiec jesli możesz, pls)
> myslalem, że uzywales. Instalując pierwej....

Używałem. Teraz Ci nie sprawdzę jak wygląda deinstalacja z prostego powodu -
od dłuższego czasu na jednym komputerze używam Visty, na drugim - Windows 7.
Ale na potrzeby różnych testów wirtualną maszynę z XP mam postawioną. :D

[ Mała pociecha - świadomość własnej głupoty.        (K. Przerwa-Tetmajer) ]