Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Wed 30 Mar 2011 - 00:12:48 MET DST

Przemysław Ryk in news:k37tjnl50g3u$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Mnie przypasował - połączenie czerni i szarości z pomarańczem dla mnie
> akurat okazało się wyjątkowo wygodne.

a znasz moze jakies inne ( wg. Ciebie _wiarygodne_ , dlatego pytam, a nie
szukam biorac co popadnie :) strony z tematami dla xp? mowiac dokladniej:
zeby system po nich nie padł.

> Pojawia się normalnie w aplecie "Dodaj / Usuń programy". Z deinstalacją
> nie powinno być żadnych problemów. Jak chcesz, to Ci pod VMware
> sprawdzę. :D

żart? :) (z drugiej strony - za slaby u mnie pecet, nie bawie sie -
niestety - w VM, wiec jesli możesz, pls)
myslalem, że uzywales. Instalując pierwej....