Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 22:32:53 MET DST

Dnia Sun, 27 Mar 2011 22:50:21 +0200, 1634Racine napisał(a):

> no tak... znalazlem to kiedys tutaj: http://x2q.net/tag/luna/ , ale juz nie
> wklepywalem, nawet nie pamietam dlaczego, chyba mialem dosyc tych natywnych
> tworczosci i wiele nie oczekiwalem.

Mnie przypasował - połączenie czerni i szarości z pomarańczem dla mnie
akurat okazało się wyjątkowo wygodne.

> Tak btw:
> a/
> Jak juz zainstaluje sie to cudo z pliku "ZuneDesktopTheme.msi", to jak z
> odinstalowaniem? zwykle odinstaluj, czy jak? Nie zostaja potem jakies
> klopotliwo-konfliktowe smieci?

Pojawia się normalnie w aplecie "Dodaj / Usuń programy". Z deinstalacją nie
powinno być żadnych problemów. Jak chcesz, to Ci pod VMware sprawdzę. :D

> b/
> Ale zdaje sie, że najpierw to trzeba włączyc usluge KOMPOZYCJE... Duzo to
> zabiera pamieci? Bowiem mam opcjonalnie wyłączone, ale dla zobaczenia
> ZuneDesktopTheme - why not? zobacze czemu czapkowałeś :)

Pojęcia nie mam jaka jest różnica w zużyciu pamięci z włączoną i wyłączoną
usługą "Kompozycje"

> Nie ukrywam, że czasami chce sie przejsc na jakis chocby czas z klasyki na
> cos naprawde gustownego. W koncu w operze mam z dwa tematy - wybrane z ponad
> (zdaje sie) 50 :)

Skądś to znam...

[ Z moim szczęściem do kobiet, prędzej znajdę chłopaka, niż dziewczynę...  ]
[                                                        (demotywatory.pl) ]