Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 22:50:21 MET DST

Przemysław Ryk in news:85g9nbvoha6f.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info
> Mnie osobiście ten niebiesko-zielony też niezbyt do gustu przypadł. Wersji
> oliwkowej czy "srebrnej" używałem całkiem długo. Do momentu, aż pojawił
> się Zune
> (http://downloadsquad.switched.com/2006/11/03/windows-xp-zune-theme/),
> którego używałem praktycznie do momentu przesiadki na Vistę.

no tak... znalazlem to kiedys tutaj: http://x2q.net/tag/luna/ , ale juz nie
wklepywalem, nawet nie pamietam dlaczego, chyba mialem dosyc tych natywnych
tworczosci i wiele nie oczekiwalem.

Tak btw:
a/
Jak juz zainstaluje sie to cudo z pliku "ZuneDesktopTheme.msi", to jak z
odinstalowaniem? zwykle odinstaluj, czy jak? Nie zostaja potem jakies
klopotliwo-konfliktowe smieci?
b/
Ale zdaje sie, że najpierw to trzeba włączyc usluge KOMPOZYCJE... Duzo to
zabiera pamieci? Bowiem mam opcjonalnie wyłączone, ale dla zobaczenia
ZuneDesktopTheme - why not? zobacze czemu czapkowałeś :)

Nie ukrywam, że czasami chce sie przejsc na jakis chocby czas z klasyki na
cos naprawde gustownego. W koncu w operze mam z dwa tematy - wybrane z ponad
(zdaje sie) 50 :)