Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 21:16:19 MET DST

Użytkownik "Michal Biek" <mbiek@rx.pl.invalid> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:imtagg$m9v$1@opal.icpnet.pl...
> Piotr Krzyżański log(in):
>
> Uwierz!
> Odblokowanie "wprutego" ograniczenia 3GB do 6GB za pomocÄ… specjalnego sterownika i
> utworzenie RAMDysku w relokowanej przestrzeni do pliku stronicowania ze zmniejszeniem
> bufora systemu (tak z grubsza) daje to "spore osiągnięcie" :-) ... nie wdając się w
> dyskusję co ten sterownik, którego nie kontroluje antywirus może "narozrabiać" przy
> okazji ;-)

W nic nie będę wierzył - już przecież pisałem ci jak to działa.
To, że z nieużywanej pamięci zrobisz sobie dodatkowy dysk, to
nie oznacza, że system będzie tam adresował. Owszem - można tam
przenieś plik wymiany, ale to połowiczne rozwiązanie, bo zadziała
tylko z aplikacjami, które nie korzystają z tego pliku. Proszę nie wmawiaj
mi, że to obsługa RAM powyżej 4GiB przez system x86, bo to kolejna
miejska legenda.

Piciu