Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_rx.pl.invalid>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 21:04:05 MET DST

Piotr Krzyżański log(in):
> Użytkownik "Norbert" <noreply@reply.no> napisał w wiadomości grup
> I używałeś pamięci powyżej 4GB?
> Naprawdę spore osiągnięcie, w które jakoś uwierzyć nie mogę.

Uwierz!
Odblokowanie "wprutego" ograniczenia 3GB do 6GB za pomocÄ… specjalnego
sterownika i utworzenie RAMDysku w relokowanej przestrzeni do pliku
stronicowania ze zmniejszeniem bufora systemu (tak z grubsza) daje to "spore
osiągnięcie" :-) ... nie wdając się w dyskusję co ten sterownik, którego nie
kontroluje antywirus może "narozrabiać" przy okazji ;-)
 --
Nawet linia krzywa w określonych warunkach jest linią prostą.