Re: Jest jakis sposob na limit pamieci do 3.2GB?

Autor: Michal Biek <mbiek_at_rx.pl.invalid>
Data: Tue 29 Mar 2011 - 22:51:38 MET DST

Piotr Krzyżański log(in):
[...]
> W nic nie będę wierzył - już przecież pisałem ci jak to działa.
> To, że z nieużywanej pamięci zrobisz sobie dodatkowy dysk, to
> nie oznacza, że system będzie tam adresował. Owszem - można tam
> przenieś plik wymiany, ale to połowiczne rozwiązanie, bo zadziała
> tylko z aplikacjami, które nie korzystają z tego pliku. Proszę nie wmawiaj
> mi, że to obsługa RAM powyżej 4GiB przez system x86, bo to kolejna
> miejska legenda.

Ja Ci nic nie wmawiam.
IMHO pytających userów nie interesuje, czy adresuje tam, czy nie ;-)
Sterownik jest implementacjÄ…/modyfikacjÄ… edukacyjnego sterownika RAMDisk dla
Win2k dostępnego ze strony M$a :-)
A co powiesz na to:
http://www.winsoft.sk/ramdisk.htm

--
"Wiadomo, że taki, a taki pomysł jest nie do zrealizowania.
Ale żyje sobie jakiś nieuk, który o tym nie wie.