Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: JoteR <joter_at_pf.pl>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 19:06:31 MET DST

"Servant" napisał:

> Jest nas na wydziale cztery brygady (po kilka osób) i jeden komp.

Jak rozumiem, wszyscy pracujecie na jednym koncie?

> W jednej brygadzie jest jakiś niereformowalny matołek, który to menu
> przestawia, miesza ikonami po pulpicie i ustawia takie tapety, w których
> ikony giną po prostu. Jak przychodzę na swoją zmianę i siadem do kompa
> to chcę mieć szybki dostęp do "Moje dokumenty" i "Mój Komputer".
> A jak ikonki na pulpicie coraz to inne miejsce mają i na dodatek menu
> klasyczne jest włączone, to człowieka szlag może trafić.

To samo, tylko w drugą stronę, mówi pewnie ów "matołek" ;->

> Na szczęście udało mi się wyłączyć możliwość ustawiania jakichkolwiek
> tapet. Jeszcze tylko to nieszczesne menu...

I dla 4 (słownie: czterech) kliknięć dziennie chcesz innemu użytkownikowi
utrudnić życie? Jakoś tak nieładnie...
Natomiast wracając do adrema - nie bardzo rozumiem, jak mogłeś zabrać
"matołkowi" uprawnienia do klucza w rejestrze, skoro wszyscy pracujecie na
jednym koncie?

JoteR