Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: Servant <freinag_at_rcs.cy>
Data: Thu 31 Mar 2011 - 23:04:16 MET DST

"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> To samo, tylko w drugą stronę, mówi pewnie ów "matołek" ;->

Wszyscy mnie znają na tyle, że jeżeli coś w ogóle mówi, to na pewno
nie "matołek" :-)

> I dla 4 (słownie: czterech) kliknięć dziennie

Czterech dzienne?
Kilkanaście razy w ciągu godziny.

> chcesz innemu użytkownikowi
> utrudnić życie?

Wręcz przeciwnie. Ja chcę mu w dłuższej perspektywie ułatwić życie.
Jak widze jak niektórzy okrężnymi drogami dochodza do tego, co ja przez
dwa kliknięcia, to az mi ich żal.

> Natomiast wracając do adrema - nie bardzo rozumiem, jak mogłeś
> zabrać "matołkowi" uprawnienia do klucza w rejestrze, skoro
> wszyscy pracujecie na jednym koncie?

Nie zna się. :-)
Nawet nie wiem, czy wie co to regedit. Chyba nie.

--
Pozdrawiam
Servant