Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: Servant <freinag_at_rcs.cy>
Data: Mon 28 Mar 2011 - 10:26:44 MET DST

"JoteR" <joter@pf.pl> napisał(a) w wiadomosci do grupy dyskusyjnej

> Z ciekawosci - dlaczego chcesz zablokowac innemu uzytkownikowi te
> uzyteczna opcje?

Po pierwsze czy użyteczna to kwestia dyskusyjna, co widać niżej.

A dlaczego?
Prozaiczna sprawa. Jest nas na wydziale cztery brygady (po kilka
osób) i jeden komp. W jednej brygadzie jest jakiś niereformowalny
matołek, który to menu przestawia, miesza ikonami po pulpicie i
ustawia takie tapety, w których ikony giną po prostu. Jak przychodzę
na swoją zmianę i siadem do kompa to chcę mieć szybki dostęp do
"Moje dokumenty" i "Mój Komputer". A jak ikonki na pulpicie coraz to
inne miejsce mają i na dodatek menu klasyczne jest włączone, to
człowieka szlag może trafić. Na szczęście udało mi się wyłączyć
możliwość ustawiania jakichkolwiek tapet. Jeszcze tylko to
nieszczesne menu... Z ikonami to nic nie da sie zrobić bo komp
praktycznie "chodzi" bez przerwy.

--
Pozdrawiam
Servant