Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 22:51:07 MET DST

Radosław Sokół in news:2011032714563100@grush.one.pl
[............]
> Podaj powody, dla których zła. Bo na razie narzekasz na
> zasadzie "przyzwyczaiłem się do tamtego, więc to jest be".

stare/w2k menu start jest w naturalny sposob ergonomiczne, latwe w uzywaniu,
oczywiste w obsludze; NIE MOWIE, ze nie moze byc lepsze, ale nie w strone
zaproponowana w xp.

W ostatecznym rozrachunku - sadze, że to i tak sprawa gustu.

Z pewnoscia natomiast nie polega to na tym, ze nie jestem otwarty na
nowosci, dziecinada jest taki zarzut. No dobra, ale broniąc się, bo mam
dystans do zarzutu :) -> do opery podchodzilem kilka razy tylko dlatego, ze
miala karty gdy nigdzie tego nie bylo. I dzisiaj wylacznie opera (no chyba,
że z pewnych powodow musi byc IE/maxthon)i polecam opere, a nie FF
(wyprobowalem tez pare razy) - ale zawsze bede mowil (na przyklad), ze nie
moge przywyknac do tego, że skrótów operowych nie moge ogladac w
TCommanderze, a co bylo mozliwe w IE/maxthon i tylko z TC je obslugiwalem,
bo wszystko z TC obsluguje.
wiec przywyklem do nowego,ale nie bezkrytycznie.