Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 19:06:10 MET DST

Dnia Sat, 26 Mar 2011 14:35:29 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Mylisz się, Bootvis ma się dobrze i jest dostępny w dalszym ciągu na
> serwerze Microsoftu
> http://download.microsoft.com/download/whistler/BTV/1.0/WXP/EN-US/bootVis-tool.exe

Szkoda tylko, że Google na zapytanie:
bootvis site:www.microsoft.com
wyrzuca wyłącznie linki do stron z Chin, Korei, Tajwanu, Brazyli...
http://www.google.com/search?hl=pl&q=bootvis+site%3Awww.microsoft.com&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Przy zapytaniu:
bootvis site:microsoft.com
Pierwsza odpowiedź daje link do strony
http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms838626(v=winembedded.5).aspx.
BootVis na niej jest wymieniony, jednak kliknięcie na link w zdaniu "You can
download BootVis from the BootVis Web site." prowadzi na stronę
http://msdn.microsoft.com/en-us/windows/hardware/gg463374.aspx, gdzie o
BootVis pies z kulawą nogą się nie zająknie.

Zapytanie:
bootvis +xp site:microsoft.com
również strony z opisem narzędzia BootVis nie wyrzuca.

Całkowicie odmienną sytuację mamy, gdy wpisać w zapytanie:
Tweakui site:www.microsoft.com
http://www.google.com/search?hl=pl&q=tweakui+site%3Awww.microsoft.com&aq=f&aqi=&aql=&oq=

Dalej będziesz twierdzić, że BootVis jest bezproblemowo dostępny i jest
jednym z narzędzi otwarcie opisywanych i udostępnianych przez Microsoft?

> Przemek, nie klikaj na oślep co popadnie, a jeśli już to sprawdź sam co i
> gdzie zostało pozmieniane.

Albowiemgdyżponieważ sam nie bardzo wiesz co i gdzie TweakUI podmienia?

Rejestr z XP monitorowany przez MJ RegWatcher 1.2.7.2. Odpalony TweakUI,
wyłączenie opcji autorun dla napędu E:. Według MJ RegWatcher zmianie mają
podlegać klucze:

Windows Startup Settings
Registry Key
hkey_users\S-1-5-21-73586283-1417001333-839522115-1003\software\microsoft\windows\currentversion\policies\explorer
Value NoDriveAutoRun (B) will be a new value with data
30 00 00 00

Nic poza tym. Coś jeszcze powinien ruszyć / czegoś nie powinien dotykać?

[ Serce jest zakładnikiem, powiada stara mądrość. Lepiej go nie oddawać.   ]
[                                          (Pani, Glen Cook "Sny o stali") ]