Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 19:06:10 MET DST

Dnia Sat, 26 Mar 2011 14:59:52 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> In news:1vs6ld9ez06c5$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info,
> *Przemysław Ryk* <przemyslaw.ryk@gmail.com> typed:

> Kij ma dwa końce i szyko potrafi oddać ;-P.
> Ktoś grzebnie w google i trafi na Twój post i nagle okaże się, że Przemek
> Ryk pierdaczy ;-)
> http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/8fe033a7638b7758?hl=pl
> http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/74cc02afe6343b5b?hl=pl
> http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/57da8355231900a6?hl=pl

Pierdaczę jakoby w którym miejscu? Zaproszenie do pomocy zdalnej nie da
możliwości zdalnego sterowania danym komputerem?

Że osobiście używam innego rozwiązania (LogMeIn Hamachi2 + TightVNC)
sprawia, że pierdaczę?

> Pewnie za bułke z masłem ;-)
> Przemek, tytul MVP nie zmusza/zoobowiązuje mnie do udzielania "porad na
> tacy", jeśli już takiej udzielę, to z czystej przyjemności.

IMVHO - jak masz chęć takowej udzielać to udzielaj jej tak, by nie
pozostawiała najmniejszych wątpliwości co robić. IMVHO jeżeli dane narzędzie
dostępne jest od danej wersji systemu wzwyż, należy to jasno i od razu
napisać.

> Zaprzeczasz swoim deklaracjom:
> <cyt>
> "Pamiętaj jednak, że jeżeli wyrazisz się nieprecyzyjnie, to będę się starał
> to poprawić"
> </cyt>
>
> Jak widzisz rzucasz słowa na wiatr i nijak nie mają pokrycia w
> rzeczywistości ;-)

Skoro tak twierdzisz...

> Zakończmy to - EOD

Niech i tak będzie.

[ Kobieta nie życzy swojemu wrogowi źle, ale jak najgorzej.                ]
[                                                     (znalezione w necie) ]