Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 14:35:29 MET

In news:198l397vcrsdk$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info,
*Przemysław Ryk* <przemyslaw.ryk@gmail.com> typed:

> Wydaje mi się, że przesadziłeś. Co jak co, ale TweakUI dla Windows XP, to
> akurat narzędzie dostępne - od lat - bezpośrednio od Microsoftu. Bootvis
> zniknął, TweakUI dalej jest dostępny - przypadek?

Mylisz się, Bootvis ma się dobrze i jest dostępny w dalszym ciągu na
serwerze Microsoftu
http://download.microsoft.com/download/whistler/BTV/1.0/WXP/EN-US/bootVis-tool.exe

> Swoją drogą - odnośnie tych ścieżek zapisu TweakUI - masz jakieś
> potwierdzenie swojej tezy? Tzn. tego, że TweakUI nie dokonuje innych
> zmian, niż edycja danych kluczy rejestru?

Przemek, nie klikaj na oślep co popadnie, a jeśli już to sprawdź sam co i
gdzie zostało pozmieniane.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx