Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 14:59:52 MET

In news:1vs6ld9ez06c5$.dlg@maverick.przemekryk.no-ip.info,
*Przemysław Ryk* <przemyslaw.ryk@gmail.com> typed:

> Bo ja wiem, w której wersji Windows XP mogę wykorzystać gpedit.msc, raczej
> nie zrobię sobie na dzień dobry krzywdy modyfikacjami rejestru (bo
> _zawsze_ robię sobie kopię modyfikowanych kluczy), Ty to wiesz, może ten
> konkretny pytający też wie.
>
> Ale grzebnie ktoś po Google, szukając rozwiązania swojego problemu, trafi
> na Twój post i nagle się okaże, że dupa zbita: "Piotr Palusiński pierdaczy
> jakieś głupoty o gpedit.msc, a tu mi nie działa.

Kij ma dwa końce i szyko potrafi oddać ;-P.
Ktoś grzebnie w google i trafi na Twój post i nagle okaże się, że Przemek
Ryk pierdaczy ;-)
http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/8fe033a7638b7758?hl=pl
http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/74cc02afe6343b5b?hl=pl
http://groups.google.com/group/alt.pl.comp.os.windowsxp/msg/57da8355231900a6?hl=pl

> I takim ludziom MVP dają!
> Za co?!". ;D

Pewnie za bułke z masłem ;-)
Przemek, tytul MVP nie zmusza/zoobowiązuje mnie do udzielania "porad na
tacy", jeśli już takiej udzielę, to z czystej przyjemności.

> Poprawiać takiego fachowca? Piotr - aż się głupio czuję... I nie - nie
> robię sobie jaj. :)

Zaprzeczasz swoim deklaracjom:
<cyt>
"Pamiętaj jednak, że jeżeli wyrazisz się nieprecyzyjnie, to będę się starał
to poprawić"
</cyt>

Jak widzisz rzucasz słowa na wiatr i nijak nie mają pokrycia w
rzeczywistości ;-)

Zakończmy to - EOD

Pozdrawiam :-)

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx