Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: 1634Racine <1634_at_Racine.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 16:14:13 MET DST

Skylla in news:imnc74$ret$1@news.onet.pl
[............]
> Ale teraz w 7, gdzie nie ma już wyboru,

no, no.... poczytajmy dalej... :)

> dość szybko przyzwyczaiłem się do nowego i pewnie za jakiś czas będzie dla
> mnie równie oczywiste jak stare.

otóż to :)
Ktos to juz opisal:
teraz czytam "Dziennik" Kisielewskiego (swietny i w sumie smutny) i on tam w
jednym miejscu pisze rzecz w sumie oczywista, ale warto wspomniec: pisze, że
(chodzi o rok po 1970, wczesny Gierek) mlodzi ludzie sa tacy entuzjastyczni,
że jest nareszcie OK, ze ten syf po Gomulce poszedl precz, że... itd itd.
I Kisielewski komentuje to tak: bredzą, bo nigdy nie żyli w naprawde wolnym
kraju. A to, że ich starsi rodzice i dziadkowie tez popierają kolejnego
komucha Gierka bierze sie stad, że czlowiek przyzwyczaja sie tak szybko, jak
szybko zapomina (w tym przypadku: o wolnosci). No, to taka armata na wróble
z mojej strony :)