Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 16:06:11 MET DST

Dnia Sun, 27 Mar 2011 15:03:03 +0200, Marek napisał(a):

> Ha! Mam! Bardzo ciekawe jest to co się stało. Mianowicie przy JPG, TIFF,
> PNG i pewnie innych pojawiło się polecenie "edycja" a ja patrzałem
> wyłącznie na PSD, na którym głównie mi zależało. Jednakże co do PSD
> poradziłem sobie dzięki Piotrowi. Czyli to zadziałało lecz z pominięciem
> PSD

Defaults Program Editor daje Ci możliwość podpięcia danej akcji pod dane,
konkretne rozszerzenie (np. TXT) lub dany Typ pliku (np. Adobe Photoshop
Image - czy jak to się przedstawia w Eksploratorze w kolumnie "Typ" w widoku
szczegółowmy).

[ Ziemia ma skórę. Ta skóra ma choroby. Jedna z tych chorób nazywa się     ]
[ - człowiek.                                        (Friedrich Nietzsche) ]