Re: [XP] Zablokowanie przełaczania menu na klasyczne

Autor: Skylla <skylla1_at_niespamuj.op.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 14:57:04 MET DST

> A w czym klasyczne menu Start jest wygodniejsze, skoro jest
> w zasadzie mocno okrojoną wersją panelu Start? Czyżby w tym,
> że każdy program trzeba zawsze uruchamiać z listy wszystkich,
> bo nie ma opcji wyświetlania ostatnio uruchamianych programów?
> Czyżby w tym, że część ikon trzeba trzymać na pulpicie, bo
> nie ma łatwego sposobu dostania się do folderów Mój komputer
> czy Moje dokumenty?
>
> Menu Start było może postępem w stosunku do Menedżera progra-
> mów (nie jestem tego aż tak pewien, ale niech będzie), ale
> [...]
Zgadzam się w 100%. Tez na początku właczałem stare, ale teraz irytuje
mnie, gdy sie na nie natykam.
Po krótkim przyzwyczajeniu nowe jest wygodniejsze.
Podobnie było z Panelem sterowania. W XP włączałem zawsze klasyczny
widok, bo po prostu znałem tam na pamięć, gdzie co jest i sądziłem, że
stare jest lepsze. Ale teraz w 7, gdzie nie ma już wyboru, dość szybko
przyzwyczaiłem się do nowego i pewnie za jakiś czas będzie dla mnie
równie oczywiste jak stare.