Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 15:17:44 MET DST

In news:1jka7kgslxa8c$.1nyau857nv8i$.dlg@40tude.net,
*Marek* <brak@email.com> typed:

> Ha! Mam! Bardzo ciekawe jest to co się stało. Mianowicie przy JPG, TIFF,
> PNG i pewnie innych pojawiło się polecenie "edycja" a ja patrzałem
> wyłącznie na PSD, na którym głównie mi zależało. Jednakże co do PSD
> poradziłem sobie dzięki Piotrowi. Czyli to zadziałało lecz z pominięciem
> PSD

Nie mogło Ci zadziałać pod plikiem PSD bo ta akcja nie jest domyślna dla
wszystkich plików. To co Ci Przemek podał dla pliku *.TXT i to co widzisz
pod plikami JPG, TIF itd. - tj. EDYTUJ jest i było, bo to akcja standardowa
dodana przez system, już podczas pierwszej instalacji.
Wiec grzebanie w rejestrze dla w/w plików nie ma sensu gdyż akcja Edytuj pod
tymi plikami była i jest w dalszym ciagu widoczna pod menu kontekstowym.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx