Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sun 27 Mar 2011 - 15:15:50 MET DST

Dnia Sat, 26 Mar 2011 22:43:13 +0100, Michal Kawecki napisał(a):

> Ależ on gada po angielsku :-).

A sorki, źle zrozumiałem "Ten drugi jest b.dobry - ale trzeba znać
niemiecki." :-)

> A w rejestrze radziłbym ręcznie nie
> grzebać, mam takie dziwne przeczucie, że bez wiedzy zbliżonej do poziomu
> Piotra akurat w tym temacie może sobie tylko kuku zrobić...

Właśnie sobie poradziłem pod okiem Piotra.

Rejestr nie jest aż tak absorbujący wiedzę - to zwykła baza danych przecież
:-). Trzeba ostrożnie grzebać aby nie przestawić/usunąć czegoś co system
rozłoży na łopatki. Wiedzy natomiast wymaga to jakich kluczy i wartości
potrzebują poszczególne programy lub sam system oraz jaka jest ideologia
posługiwania się rejestrem przez te aplikacje.