Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 19:57:14 MET

Dnia Sat, 26 Mar 2011 14:18:19 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

> Dodaj do rejestru:
> HKEY_CLASSES_ROOT\*\Shell\Edytuj\command
> Domyślna = Tu wpisz scieżke

* oznacza rozszerzenie pliku? Jeśli tak, to w rozszerzeniach nie widziałem
klucza Shell. Rozumiem, że mam go założyć? Czy potem ma być "Edytuj" czy
"Edit" ? Mam wersję PL systemu jednakże w wielu przypadkach było "edit".
Nie wiem jak to działa w sysytemie więc wolę spytać.

Próbowałem wariand z Edytuj i z Edit lecz nic się nie zmieniło. W menu mam
tylko "otwórz" jako pierwsze a potem parę innych nieistotnych dla wątku.

> lub
> HKEY_CLASSES_ROOT\xxxfile\shell\Edytuj\command
> Domyslna= Wpisz sicieżke do aplikacji

A tu mam już wpis:
HKEY_CLASSES_ROOT\alias_programu\shell\edit\command

Jednakże nie generuje to opcji "edit" w menu.