Re: W7 x64 - jak dodać pozycję do menu kontekstowego?

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 20:48:16 MET

In news:kz7742333lh7$.13wa4eqak0upc.dlg@40tude.net,
*Marek* <brak@email.com> typed:

> * oznacza rozszerzenie pliku? Jeśli tak, to w rozszerzeniach nie widziałem
> klucza Shell. Rozumiem, że mam go założyć?

Nie, * to nie rozszerzenie pliku, a dotyczy wszystkich.
Po otworzeniu edytora rejestru zobaczysz go na pierwszym miejscu w kluczu
HKR.
Należy jedynie dodać klucze Shell\Edytuj\command i to wszystko.
HKEY_CLASSES_ROOT\*\shell\Edytuj PSD\command
@= sciezka do aplikacji

Pojawienie się opcji w menu Edytuj dotyczyć będzie wtedy pod każdym wybranym
plikiem (możesz sobie zamiast Edytuj nazwać to inaczej np. "Edytuj PSD" i
wtedy będziesz wiedział, że dotyczy to Twojego rozszerzenia).
Coś na wzór http://palusinski.neostrada.pl/edytuj.jpg

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx