Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk_at_gmail.com>
Data: Sat 26 Mar 2011 - 00:56:34 MET

Dnia Fri, 11 Mar 2011 07:45:44 +0100, Piotr Palusiński napisał(a):

Tak skrótowo - młyn miałem niezły, więc na dłuższą dysputę i odpowiedzi
teraz dopiero czas znalazłem. :D

> Ależ ja jestem wyluzowany ;-)

Poza tymi momentami, w których stwierdzasz, że marudzę niczym Animka? ;D

> Pokaż mi porade, którą przyklejam z netu, wszystkie te odpowiedzi są mojego
> autorstwa.

Ale czasami - powtarzam - czasami, zdarza Ci się wkleić zbyt szybko coś, co
nie do końca przystaje do problemu. IMVHO.

> To nie jest dyskusja, a czepianie się o resztę z piątki ;-)
> Skoro podaje dwie alternatywy rozwiązania (przez gpedit.msc i rejestr), to
> po co pisać tylko po to aby coś napisać?.

Bo ja wiem, w której wersji Windows XP mogę wykorzystać gpedit.msc, raczej
nie zrobię sobie na dzień dobry krzywdy modyfikacjami rejestru (bo _zawsze_
robię sobie kopię modyfikowanych kluczy), Ty to wiesz, może ten konkretny
pytający też wie.

Ale grzebnie ktoś po Google, szukając rozwiązania swojego problemu, trafi na
Twój post i nagle się okaże, że dupa zbita: "Piotr Palusiński pierdaczy
jakieś głupoty o gpedit.msc, a tu mi nie działa. I takim ludziom MVP dają!
Za co?!". ;D

> Po co daje CD?, skoro mu przeszkadza pen, to pewnie i nie chce okienka po
> włożeniu płytki CD - tak mi sie wydawało. A skoro nie dościśliłem, to fajnie
> by było aby ktoś z Was tą odpowiedź uzupełnił - uściślił, a takiej
> odpowiedzi nie widzę.
> Ładnie by to wygladało, gdybyś nie pisał tego komentarza, a napisał od
> siebie co która porada powoduje w systemie - inaczej mowiąc uzupełnił moją
> wypowiedź :-).

Poprawiać takiego fachowca? Piotr - aż się głupio czuję... I nie - nie robię
sobie jaj. :)

[ Główną przyczyną wszystkich rozwodów jest i pozostanie ślub.             ]
[                                                       (Günter Willumeit) ]