Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 07:45:44 MET

In news:ilbps7$73c$1@opal.icpnet.pl,
*Grzegorz Niemirowski* <gnthexfiles@poczta.onet.pl> typed:

> Piotrek, wyluzuj, przecież Przemek emotkę dał.

Ależ ja jestem wyluzowany ;-)

> BTW. Może czasem ktoś się niesłuszne przyczepi, ale zazwyczaj jest tak, że
> ktoś Ci słusznie zwraca uwagę, bo zdarza Ci się przekleić jakąś poradę
> skądś w necie bez sprawdzenia a czasem bez zastanowienia.

Pokaż mi porade, którą przyklejam z netu, wszystkie te odpowiedzi są mojego
autorstwa.

> I wtedy jest
> fajnie podyskutować, ustalić jak dana rzecz działa bo od tego są grupy.
> Zamiast tego dostaje się mniej lub bardziej śmieszny żart. Ja mógłbym

To nie jest dyskusja, a czepianie się o resztę z piątki ;-)
Skoro podaje dwie alternatywy rozwiązania (przez gpedit.msc i rejestr), to
po co pisać tylko po to aby coś napisać?.

> teraz zapytać po co każesz Doxentowi zmienać klucze odpowiadające za CD
> skoro on pyta o pendrive. Ale wiem, że zamiast prostego wyjaśnienia co
> który wpis robi, będzie tekst w stylu "Grzesiu, marudzisz". Chyba, że się
> mylę :)

Po co daje CD?, skoro mu przeszkadza pen, to pewnie i nie chce okienka po
włożeniu płytki CD - tak mi sie wydawało. A skoro nie dościśliłem, to fajnie
by było aby ktoś z Was tą odpowiedź uzupełnił - uściślił, a takiej
odpowiedzi nie widzę.
Ładnie by to wygladało, gdybyś nie pisał tego komentarza, a napisał od
siebie co która porada powoduje w systemie - inaczej mowiąc uzupełnił moją
wypowiedź :-).

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx