Re: Nie wyświetla dysku

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 06:49:23 MET

In news:imgi7f$3m5$2@node2.news.atman.pl,
*animka* <animka@to.nie.ja.wp.pl> typed:

Tu powinny być.
X:\Users\konto\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\Gadgets\
X:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\

> Nie wiem skąd ściagnąć takie same jakie

Zatrzymaj proces sidebar.exe
Uruchom edytor rejestru i przejdź do klucza
HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\
Wykonaj kopie tego klucza, a teraz usuń podklucz HKCU ....\Zones\0
Restart komputera

> Dodam jeszcze, że dla samych gadżetów nie chce mi się instalować od nowa
> Win9.

Nie ma potrzeby ;-)
http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/downloads/personalize?T1=desktopgadgets
lub
Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Programy i funkcje
Włacz lub wyłącz składniki Systemu Windows - odznacz/zastosuj i ponownie
zaznacz.

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx