Re: Nie wyświetla dysku

Autor: animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Fri 25 Mar 2011 - 21:47:31 MET

W dniu 2011-03-25 06:49, Piotr Palusiński pisze:

> Tu powinny być.
> X:\Users\konto\AppData\Local\Microsoft\Windows Sidebar\Gadgets\
> X:\Program Files\Windows Sidebar\Gadgets\

Zanstalowałam jednak Win7 od nowa. Nawet sformatowałam przedtem partycję
systemową. W moim koncie usera w Sidebar\Gadges puściutko i widocznie
tak musi być, bo wszystko działa. :-) W Program Files to jest 9
gadżetów, a czego mogło przedtem brakować to nie wiem. Pewnie jakiegoś
pliku .dll.

> Zatrzymaj proces sidebar.exe
> Uruchom edytor rejestru i przejdź do klucza
> HKCU\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\Zones\
> Wykonaj kopie tego klucza, a teraz usuń podklucz HKCU ....\Zones\0
> Restart komputera

Już za późno, więc nie przetestuję. A co ma wspólnego Zones z gadgetami?

> Nie ma potrzeby ;-)
> http://windows.microsoft.com/pl-pl/windows/downloads/personalize?T1=desktopgadgets
> lub
> Panel sterowania\Wszystkie elementy Panelu sterowania\Programy i funkcje
> Włacz lub wyłącz składniki Systemu Windows - odznacz/zastosuj i ponownie
> zaznacz.

Było zaznaczone.
Pewnie głupia Avira mi usunęła to co jej podleciało i narobiła mi szkód.

--
animka