Re: IE9 - zacinaj膮ca si臋 animacja

Autor: Skryp毛k <歬ryp雓_at_p鸼li鏴n雖y.pl>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 22:13:25 MET

Marek wrote:
> Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:57:49 +0100, Skryp毛k napisa艂(a):

> Pewnie, 偶e tak. Ta karta ma spore zapasy mocy. Faktem jest, 偶e u mnie
> pracuje ona w rozdzielczo艣ci 2x 1920x1200. Jednak偶e mimo to pracuje na
> 膰wier膰 gwizdka albo i mniej.

I daje rady z pasywnym ch艂odzeniem.

> Pewnie zaraz krzy偶owcy od wiek贸w zwalczaj膮cy IE b臋d膮
> unieszcz臋艣liwieni. Szykuje si臋 fala samob贸jstw :-D

> A mo偶e nie ogl膮da艂e艣 "odpowiednich" Flashy? Bardzo proste animacje
> dzia艂aj膮 bez zarzutu. Te nieco bardziej z艂o偶one koszmarnie.

No g艂upiego ze mnie nie r贸b. Korzystam z internet贸w czasem, na jewtubie
zawsze wysok膮 jako艣膰 wybieram.

> Bardzo
> z艂o偶one - r贸wnie偶 bez problem贸w. Znasz jaki艣 soft do grzebania w
> parametrach naszej karty? Chodzi mi o regulacj臋 oszcz臋dzania energii.

Od producenta karty (GV-N98TSL-1GI) to ja niczego nie u偶ywa艂em. Z nVidii
tylko standardowy nTune, kt贸ry zosta艂 wcielony teraz ju偶 do sterownik贸w i
si臋 jako艣 inaczej nazywa. Poza suwakiem od cz臋stotliwo艣ci (by j膮 obni偶a膰) w
niczym nie grzeba艂em a od energii specjalnych wajch nie widzia艂em. Przyznaj
si臋 w ko艅cu jak膮 masz p艂yt臋, kart臋 i czy nie przekombinowa艂e艣 z jakim艣
RMClockiem.

> Wcze艣niej stosowa艂em inne sterowniki, poprzednie. By艂o to samo. Nie w
> tym rzecz.

> CPU u mnie reaguje poprawnie. Gdy zapuszcz臋 jakie艣 obliczenia widz臋
> skok zegara na CPU jak i w艂膮cza si臋 ch艂odzenie wn臋trza komputera
> (ch艂odzenie bierne normalnie jest stosowane - kocham cisz臋).

To sobie jeszcze AAM w dyskach prze艂膮cz z 256 na128 - pono膰 wtedy nie tylko
ciszej ale te偶 mniej pr膮du ci膮gn膮.

> UE raczej zmusi wszystkich producent贸w do stosowania oszcz臋dzaczy.

Ale po co w p艂ycie? Wystarczy 偶e inne komponenty reguluj膮 sw贸j pob贸r. I
wystarczy na poziomie sterownik贸w.