Re: IE9 - zacinajÄ…ca siÄ™ animacja

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 21:05:08 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2011 14:57:49 +0100, Skrypëk napisał(a):

> O, ja też mam taki...
> Nawet przy ręcznym obniżeniu taktowania do minimum działa poprawnie.

Pewnie, że tak. Ta karta ma spore zapasy mocy. Faktem jest, że u mnie
pracuje ona w rozdzielczości 2x 1920x1200. Jednakże mimo to pracuje na
ćwierć gwizdka albo i mniej.

> IE9 wyprzedził konkurencję - koniec świata, nie?

Pewnie zaraz krzyżowcy od wieków zwalczający IE będą unieszczęśliwieni.
Szykuje się fala samobójstw :-D

> Nie pamiętam, kiedy ostatnio instalowałem sterowniki do grafiki pod mym
> W7x64, ale chyba w tym roku. IE9 od zawsze działał poprawnie. W ustawieniach
> nic nie grzebałem.

A może nie oglądałeś "odpowiednich" Flashy? Bardzo proste animacje działają
bez zarzutu. Te nieco bardziej złożone koszmarnie. Bardzo złożone - również
bez problemów. Znasz jakiś soft do grzebania w parametrach naszej karty?
Chodzi mi o regulację oszczędzania energii.

> Najnowszych teraz nie mogę wypróbować, bo zajeździłem płytę i poszła do
> serwisu :>

Wcześniej stosowałem inne sterowniki, poprzednie. Było to samo. Nie w tym
rzecz.

> Sto lat temu widziałem taki przypadek, że z powodu oszczędzania energii
> włączonego właśnie w BIOsie niektóe programy nie potrafiły zmusić CPU do
> rozpędzania się.

CPU u mnie reaguje poprawnie. Gdy zapuszczÄ™ jakieÅ› obliczenia widzÄ™ skok
zegara na CPU jak i włącza się chłodzenie wnętrza komputera (chłodzenie
bierne normalnie jest stosowane - kocham ciszÄ™).

> W sumie całe szczęście, bo pewnie więcej by z nich było szkody niż pożytku.

UE raczej zmusi wszystkich producentów do stosowania oszczędzaczy. Jak do
tej pory nie mam powodów do narzekania z wyjątkiem ostatniej sytuacji. Nie
wspomnę o zużyciu prądu - całkiem spore różnice występują pomiędzy normalną
i forsowną pracą komputera. Nie mam więc póki co zastrzeżeń.