Re: IE9 - zacinajÄ…ca siÄ™ animacja

Autor: Marek <brak_at_email.com>
Data: Thu 24 Mar 2011 - 12:35:55 MET

Dnia Wed, 23 Mar 2011 22:13:25 +0100, Skrypëk napisał(a):

> I daje rady z pasywnym chłodzeniem.

I pewnie będzie to ostatnia karta z pasywnym chłodzeniem. :-( Hałas wraca
do domów ...

> No głupiego ze mnie nie rób. Korzystam z internetów czasem, na jewtubie
> zawsze wysoką jakość wybieram.

Głupiego? Skąd ten wniosek? Ciężko zdefiniować kryterium co znaczy
"odpowiedni" Flash, Tylko pewna grupa z nich się źle zachowuje.

Youtube np. u mnie nie powoduje żadnych zacięć. Nawet na nie-HD.
Przypuszczalnie w przypadku filmów karta czy system (nie precyzuję) są cały
czas pobudzane i efekt znika.

> Od producenta karty (GV-N98TSL-1GI) to ja niczego nie używałem. Z nVidii
> tylko standardowy nTune, który został wcielony teraz już do sterowników i
> się jakoś inaczej nazywa. Poza suwakiem od częstotliwości (by ją obniżać) w
> niczym nie grzebałem a od energii specjalnych wajch nie widziałem. Przyznaj
> się w końcu jaką masz płytę, kartę i czy nie przekombinowałeś z jakimś
> RMClockiem.

PÅ‚ytÄ™ mam http://www.gigabyte.pl/products/page/mb/ga-p55a-ud3r_10
Nigdy nie podrasowuję żadnych zegarów. Jeśli potrzebuję szybszy CPU -
kupuję szybszy. Harcerskie metody mnie nie pociągają zważywszy na
potencjalne konsekwencje tego.

> To sobie jeszcze AAM w dyskach przełącz z 256 na128 - ponoć wtedy nie tylko
> ciszej ale też mniej prądu ciągną.

Dysków praktycznie nie słyszę. Obudowa ma wyciszoną tą sekcję. Czasem tylko
gdy uważnie się wsłucham słychać pracę głowic. Dyski praktycznie nic prądu
nie ciągną w stosunku do reszty więc chyba nie ma o co kopii kruszyć.

> Ale po co w płycie? Wystarczy że inne komponenty regulują swój pobór. I
> wystarczy na poziomie sterowników.

Okazuje się, że płyta potrafi ciągnąć tyle co nieobciążony CPU - jakieś
40W. Ponadto regulacja czegoÅ› w biosie niekoniecznie oznacza regulacjÄ™
parametrów samej płyty. Ona potencjalnie może zmieniać oszczędzanie energii
przez komponenty.