Re: IE9 - zacinajÄ…ca siÄ™ animacja

Autor: Skrypëk <škrypëk_at_pûbliçenëmy.pl>
Data: Wed 23 Mar 2011 - 14:57:49 MET

Marek wrote:

> Nidia Gforce 9800 GT.

O, ja też mam taki...
Nawet przy ręcznym obniżeniu taktowania do minimum działa poprawnie.

> O, faktycznie! Pomogło :) A więc to na tym różnica polega pomiędzy
> np. FF i IE9...

IE9 wyprzedził konkurencję - koniec świata, nie?

> Tymczasem wracam do wersji GPU - może uda się coś poprawić.

> Właśnie miałem niedawno reinstalkę i posadziłem sterownik 266.58 dla
> W7 x64. Jest w nim już pełne wspomaganie dla Adobe. Wszystko pięknie
> śmiga (mam ustawiony 2 poziom GPU) do momentu gdy w IE9 nie zdecyduję
> się zobaczyć animacji.

Nie pamiętam, kiedy ostatnio instalowałem sterowniki do grafiki pod mym
W7x64, ale chyba w tym roku. IE9 od zawsze działał poprawnie. W ustawieniach
nic nie grzebałem.
Najnowszych teraz nie mogę wypróbować, bo zajeździłem płytę i poszła do
serwisu :>

> Czy jest sens zaglądania do biosu płyty głównej?

Sto lat temu widziałem taki przypadek, że z powodu oszczędzania energii
włączonego właśnie w BIOsie niektóe programy nie potrafiły zmusić CPU do
rozpędzania się.

Moja tania płyta główna nie obsługiwała żadnych dodatków typu "Dynamic
Energy Saver (TM)" i "Easy Tune" które występują z droższych modelach tego
samego producenta.
W sumie całe szczęście, bo pewnie więcej by z nich było szkody niż pożytku.