Re: Import emaili z OExpress do Outlook 2010 (różne komputery)

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 18:24:40 MET

In news:t8h18lqqx7mw.19qycw1hwm3c9$.dlg@40tude.net,
*Benek* <no@spam.pl> typed:
> Witam,
>
> Przez kilka lat używałem prywatnego laptopa z XP i Outlook Express 6.0.
> Teraz dostałem firmowego laptopa z Win7 i Outlook 2010.Udało mi się
> przenieść kontakty (export do pliku .csv). Teraz potrzebuję przenieść
> wszystkie emaile (odebrane i wysłane) ze starego kompa na nowy. Jak to
> zrobić ? Czytałem trochę, ale nie mam pomysłu. Czy znacie jakiś darmowy
> konwerter DBX na PST ? A może uda się bez dodatkowych programów ?
> Prosty transfer nie wchodzi w grę bo są to różne komputery ,na pierwszym
> jest OE, na drugim Outlook

> [...]

Jak uaktualnić program Outlook Express do programu Outlook 2007, Outlook
2003 lub Outlook 2002
http://support.microsoft.com/kb/291602
Importowanie wiadomości lub konta z programu Outlook Express do programu
Outlook
http://office.microsoft.com/pl-pl/outlook-help/importowanie-wiadomosci-lub-konta-z-programu-outlook-express-do-programu-outlook-HA010079919.aspx

http://answers.microsoft.com/en-us/office/forum/office_2010-outlook/transfer-outlook-express-e-mails-and-address-book/b1817aab-3b29-4a70-8a68-7ba0b45dd893
itd...