Re: Import emaili z OExpress do Outlook 2010 (różne komputery)

Autor: Michal Kawecki <kkwinto_at_o2.px>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 18:21:34 MET

Dnia Wed, 16 Mar 2011 18:00:43 +0100, Benek napisał(a):

> Witam,
>
> Przez kilka lat używałem prywatnego laptopa z XP i Outlook Express 6.0.
> Teraz dostałem firmowego laptopa z Win7 i Outlook 2010.Udało mi się
> przenieść kontakty (export do pliku .csv). Teraz potrzebuję przenieść
> wszystkie emaile (odebrane i wysłane) ze starego kompa na nowy. Jak to
> zrobić ? Czytałem trochę, ale nie mam pomysłu. Czy znacie jakiś darmowy
> konwerter DBX na PST ? A może uda się bez dodatkowych programów ?
> Prosty transfer nie wchodzi w grę bo są to różne komputery ,na pierwszym
> jest OE, na drugim Outlook

Proponuję jedno z poniższych:
1. Instalujesz na starej maszynie Outlooka 2010 (np. wersję trial do
pobrania ze strony MS), importujesz do niego dane, a następnie
przenosisz plik .pst z pocztą na nową maszynę,
2. Na nowej maszynie instalujesz program Windows Mail Live, importujesz
do niego pocztę z Outlook Express (wystarczy wskazać folder z plikami
.dbx), a następnie importujesz pocztę z Windows Mail do Outlooka 2010.

1 będzie lepsze.

--
M.   [Windows Desktop Experience MVP]
/odpowiadając na priv zmień px na pl/