Import emaili z OExpress do Outlook 2010 (różne komputery)

Autor: Benek <no_at_spam.pl>
Data: Wed 16 Mar 2011 - 18:00:43 MET

Witam,

Przez kilka lat używałem prywatnego laptopa z XP i Outlook Express 6.0.
Teraz dostałem firmowego laptopa z Win7 i Outlook 2010.Udało mi się
przenieść kontakty (export do pliku .csv). Teraz potrzebuję przenieść
wszystkie emaile (odebrane i wysłane) ze starego kompa na nowy. Jak to
zrobić ? Czytałem trochę, ale nie mam pomysłu. Czy znacie jakiś darmowy
konwerter DBX na PST ? A może uda się bez dodatkowych programów ?
Prosty transfer nie wchodzi w grę bo są to różne komputery ,na pierwszym
jest OE, na drugim Outlook

Będę wdzięczny za pomoc.
Benek