Re: jak zlikwidować wyskakiwanie okna po włożeniu pendrive albo dysku przenośnego pod XP

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 11 Mar 2011 - 01:21:03 MET

Piotr Palusiński <perfekt_xl@invalid.wp.pl> napisał(a):
> Ty znowu marudzisz jak zwykle, a może chcesz zastąpić Animke?.

Piotrek, wyluzuj, przecież Przemek emotkę dał.

BTW. Może czasem ktoś się niesłuszne przyczepi, ale zazwyczaj jest tak, że
ktoś Ci słusznie zwraca uwagę, bo zdarza Ci się przekleić jakąś poradę skądś
w necie bez sprawdzenia a czasem bez zastanowienia. I wtedy jest fajnie
podyskutować, ustalić jak dana rzecz działa bo od tego są grupy. Zamiast
tego dostaje się mniej lub bardziej śmieszny żart. Ja mógłbym teraz zapytać
po co każesz Doxentowi zmienać klucze odpowiadające za CD skoro on pyta o
pendrive. Ale wiem, że zamiast prostego wyjaśnienia co który wpis robi,
będzie tekst w stylu "Grzesiu, marudzisz". Chyba, że się mylę :)

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/