Re: Wymiana dysku - o czym zapomniałem?

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 19:09:15 MET

Michal Kawecki wrote:

> Oczywiście. Ale na 99% wystarczające będzie przeprowadzenie na koniec
> naprawy środowiska startowego z płytki instalacyjnej Visty.

Ale tu może być problem bo ja nie mam płyty instalacyjnej visty.
Kojarzy mi się że miałem (pewnie mam) płytę recovery do mojej toshiby i mam
ukrytą partycję (widziana tylko w zarządzaniu dyskami) chyba do odzyskiwania
systemu.
Ale tu jest problem bo wyczytałem gdzieś, że przy uruchomieniu recovery od
toshiby, jedyną dostępną opcją jest format całego dysku a nie tylko partycji
C.