Re: Wymiana dysku - o czym zapomniałem?

Autor: Konrad <kbud_at_plusnet.BEZTEGO.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 12:09:17 MET

On Wed, 9 Mar 2011 07:19:45 +0100, Michal Kawecki wrote:

> snapshot --clearsignature HD1

Dzięki, tego zdecydowanie nie robiłem. Może pomoże następnym razem. To samo
sugeruje post wskazany przez Piotra.

> ... usuwa
> bardzo typowy problem powstający niemal zawsze przy przenosinach Windows
> na dysk, który był choć raz podpięty wcześniej do przenoszonego systemu.

Dysk nie był nigdy podpięty do przenoszonego systemu. Ale był podpięty do
systemu, też XP, a konkretnie UBCD4Win, który wystartował z pena USB. Tam
był partycjonowany i formatowany.

Konrad