Re: Wymiana dysku - o czym zapomniałem?

Autor: frank drebin <blabla.bla_at_vip.pl>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 09:10:01 MET

Michal Kawecki wrote:

> snapshot --checkboot HD1
> oraz
> snapshot --clearsignature HD1
>
> To pierwsze polecenie wykrywa i próbuje naprawić wszelkie problemy z
> brakiem któregoś z elementów niezbędnych do wystartowania systemu, a
> także ew. błędy translacji CHS w tablicy partycji. Drugie zaś usuwa
> bardzo typowy problem powstający niemal zawsze przy przenosinach
> Windows na dysk, który był choć raz podpięty wcześniej do
> przenoszonego systemu.

Podepnę się do wątku.
Też chcę wymienić dysk 120 GB w laptopie ale z vistą.
Zamówiłem już zewnętrzny dysk 500 GB z obudową i chcę go podpiąć przez USB.
Następnie programem HDclone chcę sklonować cały dysk twardy (są 3 partycje)
na ten zewnętrzny i zamienić dyski miejscami.
Ludzie po różnych forach piszą, że po podmianie w większości system wstaje
normalnie.
Czy jakiś problem mogę napotkać?