Re: Serwer VPN za routerem a Windows Vista/7

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 09 Mar 2011 - 08:55:24 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Radosław Sokół"
>Dopóki łączę się z Windows XP, wszystko gra i buczy. Nie da
>się jednak nawiązać połączenia z Visty ani z Windows 7 (wy-
>chodzi błąd 919). Na stronach MS wyczytałem, że nie polecają
>takiej konfiguracji, że od Visty i 2008 w górę jest to zablo-
>kowane i że serwer VPN powinien być po prostu udostępniony
>z publicznym IP, co u mnie nie za bardzo wchodzi w rachubę.

Ale to wydaje się nie mieć nic wspólnego.
Błąd 919 to odmowa uwierzytelnienia żądanym protokołem.
Może to to?
http://blogs.technet.com/b/rrasblog/archive/2007/04/08/troubleshooting-vista-vpn-problems.aspx

--
  Kruk@ -\                   |