Odp: Własny tekst przy zamykaniu/wylogowaniu (Windows 7) - da się?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 13:21:15 MET

Użytkownik "Grzegorz Niemirowski" <gnthexfiles@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości grup dyskusyjnych:iku1si$14mh$1@opal.icpnet.pl...

> Odłączanie to nie wylogowanie.

myslalem ze wylogowanie to min. odlaczenie sesji przed zamknieciem, jako ze
chwilowo nie mam jak sprawdzic zaznaczylem ze nie wiem jak jest faktycznie

generalnie zaincjalizowanie programu po rozpoczeciu wylaczania lub wylogowania
bedzie trudne, ale rozwiazaniem moze byc stworzenie sobie stosownych skrotow
walkowanych tu setki razy z dodaniem wyswietlania komunikatu

cls
@echo KOMUNIKAT
@echo off
pause
RUNDLL32 USER32.DLL,ExitWindowsEx (czy jak to tam leci)

oraz podobnych do restartu czy zamkniecia

przy okazji zapytam jako speca od outlooka - poczta windows live
wersja 2009 14.0.8117.0416 po przeczytaniu wiekszej ilosci wiadomosci
news (oznaczane jako przeczytane sa bez problemow) czesto zdarza mi sie
ze sa one oznaczone jako nieprzeczytane po ponownym uruchomieniu programu

w zwiazku ze zmiana sprzetu planuje reinstalke w ciagu kilku tygodni,
pewnie samo minie na nowym systemie, ale tym bardziej moge pogrzebac
bez obaw ze cos zepsuje ;)
jakies pomysly zebym nie musial odkrywac ameryki na nowo?