Re: Własny tekst przy zamykaniu/wylogowaniu (Windows 7) - da się?

Autor: Grzegorz Niemirowski <gnthexfiles_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 06 Mar 2011 - 14:41:35 MET

m4rkiz <aa@bb.cpl> napisał(a):
> generalnie zaincjalizowanie programu po rozpoczeciu wylaczania lub
> wylogowania bedzie trudne, ale rozwiazaniem moze byc stworzenie sobie
> stosownych skrotow walkowanych tu setki razy z dodaniem wyswietlania
> komunikatu
> cls
> @echo KOMUNIKAT
> @echo off
> pause
> RUNDLL32 USER32.DLL,ExitWindowsEx (czy jak to tam leci)
> oraz podobnych do restartu czy zamkniecia

Tylko nie wiem jaki miałoby to sens, klikać w ikonkę do wyświetlania
komunikatu. Skoro w nią klikam to wiem, co się wyświetli więc po co klikać?
Szkoda, że PureNick nie chce powiedzieć po co mu w ogóle te komunikaty.

> przy okazji zapytam jako speca od outlooka - poczta windows live
> wersja 2009 14.0.8117.0416 po przeczytaniu wiekszej ilosci wiadomosci
> news (oznaczane jako przeczytane sa bez problemow) czesto zdarza mi sie
> ze sa one oznaczone jako nieprzeczytane po ponownym uruchomieniu programu
> w zwiazku ze zmiana sprzetu planuje reinstalke w ciagu kilku tygodni,
> pewnie samo minie na nowym systemie, ale tym bardziej moge pogrzebac
> bez obaw ze cos zepsuje ;)
> jakies pomysly zebym nie musial odkrywac ameryki na nowo?

Niestety nie wiem, nie spotkałem się z tym problemem.

--
Grzegorz Niemirowski
http://www.grzegorz.net/