Odp: Które sterowniki ATI są najbardziej godne polecenia?

Autor: m4rkiz <aa_at_bb.cpl>
Data: Sat 05 Mar 2011 - 20:15:22 MET

Użytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:ik2a0a$gn7$1@news.onet.pl...
> Irytuje mnie to, co ATI zainstalowało mi w najnowszych swoich sterownikach
> graficznych.
> Którą wersję sterowników uważacie za godną polecenia?
> Chodzi o taką, która nie powoduje migotania ekranu przy zmianie rozmiaru
> okienek.

oni ogolnie maja cos skopane, u mnie najnowsze stery dzialaja ok tylko po
podpieciu
przez hdmi (5870)

przy dvi podczas logowania, wylogowywania, blokowania stacji - jest takie
przejscie do i z czarnego - rwie okropnie, na hdmi jest ok

podczas uzywania display portu jest ok, ale podczas wylaczania monitora kiedy
karta gubi sygnal desktop mi sie zmienia do 800x600 czy podobnego... po
zalaczeniu przywraca do 1920x1200 ale burdel w ikonach zostaje, i tak za
kazdym razem

chyba jednak znowu przy nastepnym upgrade ich grafiki odstawie, gdyby nie to
ze sa superwydajne w moich zastosowaniach gpgpu to bym sie nie meczyl z tym...