Re: Legalność xp

Autor: laik <andrzej203_at_op.pl>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 20:36:02 MET

> W dniu 05.02.2011 12:36, Laik pisze:

> Ale o co Ci konkretnie chodzi? Czy o to, czy to, co zrobiłeś

> jest legalne, czy też o to, czy zostanie skontrolowane? Bo to

> są dwie zupełnie odmienne rzeczy.

> Nie jestem prawnikiem, ale zgodnie z moją znajomością prawa

> w tym zakresie, dysponujesz absolutnie legalną instalacją

> systemu operacyjnego. Możesz co najwyżej naruszać umowę

> licencyjną zawartą z firmą Microsoft, za co ta firma może

> teoretycznie wytoczyć Ci sprawę cywilną. Nie jest to jednak

> takie proste, bo przecież stary komputer mógł zostać wymie-

> [...]

Szkoda że po czasie ale o takie wyjaśnienie mi właśnie chodziło. I choć już
kupiłem i zainstalowałem W7 to jednak chyba zdecyduję się na instalkę tego
starego XP. - Na tym samym kompie, jako drugi system do gier które słabo
działają pod W7, albo wręcz wcale nie chodzą.
No i z ta stabilnością W7 to jest różnie, mam go około miesiąca i już go parę
razy musiałem restartować.