Re: Przeniesienie dokumentów - problem

Autor: Piotr Palusiński <perfekt_xl_at_invalid.wp.pl>
Data: Fri 04 Mar 2011 - 19:21:59 MET

In news:4d6fef94$0$2446$65785112@news.neostrada.pl,
*mz* <zalewski.marek.wytnij@wp.pl> typed:
> Użytkownik "Michal Kawecki" napisał w wiadomości grup

> Czy ta partycja D nie została czasem sformatowana w FAT32?
>
> Nie
> Wszystkie partycje to NTFS.

PPMyszki na Moje dokumenty/ własciwosci/ zmien lokalizacje
lub (dla wszystkich)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\Shell
Folders
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Explorer\UsersFiles
To samo w HKCU - dla pojedynczego usera

http://answers.microsoft.com/pl-pl/default.aspx