Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 16:36:03 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzy¿añski"
>Widzisz - s± ludzie, którzy za darmo po nocach wal± w klawiaturê miliony
>linii kodu do na przyk³ad systemu operacyjnego nie licz±c na ¿adne profity, mo¿e
>tylko na uznanie...

Owszem. Prawnicy te¿ czasem pracuj± za darmo. Jak znajdziesz takiego,
który poci±gnie co¶ takiego bez wynagrodzenia, bêdziesz mia³ moje
uznanie.

>Aha - to mo¿e i u nas warto znale¼æ tak± okazjê, skoro
>MS ³amie prawo - jest przestêpc±.

Naprawdê, chyba powinny byæ w szko³ach jakie¶ zajêcia z podstaw prawa.
£amanie prawa nie jest równoznaczne z byciem przestêpc±.
BTW, o ile mnie starcza pamiêæ nie myli, przedsiêbiorstwo nie mo¿e byæ
przestêpc±.

>Demagogia powiadasz panie mecenasie - byæ mo¿e, tylko dlaczego
>mi³o¶ciwie nam panuj±ca palestra tak broni dostêpu do zawodu?

A z tym nie bêdê w ogóle dyskutowa³, bo siê mniej-wiêcej zgadzam.
Ale to akurat temat zupe³nie ortogonalny do podstawowego w±tku.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |