Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Thu 03 Mar 2011 - 16:28:25 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrnimvad1.gj1.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>
> No i? Sądzisz, że komuś się chce inwestować swój czas i pieniądze w to?

Widzisz - są ludzie, którzy za darmo po nocach walą w klawiaturę miliony
linii kodu do na przykład systemu operacyjnego nie licząc na żadne profity, może
tylko na uznanie...

> Szczerze mówiąc, tylko dlatego, że stało się to przy okazji.

Aha - to może i u nas warto znaleźć taką okazję, skoro
MS łamie prawo - jest przestępcą.

> Och, jaka piękna demagogia. Jeszcze może coś napisz o znikających
> lodówkach, albo co.

Demagogia powiadasz panie mecenasie - być może, tylko dlaczego
miłościwie nam panująca palestra tak broni dostępu do zawodu?
Zapewne jakość usług by upadła i być może znalazłby się ktoś
chętny, by przywalić Microsoftowi za darmo...
Cóż - skoro ty nie chcesz, to dalej pozostaje bicie piany na newsach.

Piciu