Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 16:00:20 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzy¿añski"
>Zauwa¿y³e¶ ile by³o ju¿ zmian w prawie przewozowym od czasu wej¶cia nowej
>ustawy?

Ostatnia "nowa ustawa" jest z roku 1984. Pó¼niej by³y "tylko"
nowelizacje.

>To przecie¿ najgorszy z mo¿liwych bubli legislacyjnych, potrafi± wydaæ
>sprzeczne rozporz±dzenia z ustaw±, a ty piszesz, ¿e jest do¶æ dobrze...

Jak dla mnie Art.4 ustawy "Prawo przewozowe" mówi do¶æ wyra¼nie, ¿e
"Przewo¼nik lub organizator publicznego transportu zbiorowego, o którym mo-
wa w przepisach ustawy z dnia 16 grudnia 2010 r. o publicznym transporcie
zbiorowym (Dz. U. Nr 5 poz. 13), mog± wydawaæ regulaminy okre¶laj±ce wa-
runki obs³ugi podró¿nych, odprawy oraz przewozu osób i rzeczy."

--
[  Kruk@epsilon.eu.org   ]