Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Wed 02 Mar 2011 - 10:32:17 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzy¿añski"
>Generalnie pusty ¶miech mnie ogarnia, jak czytam Twoje wypociny i
>temu podobne. Kupi³em sobie laptopa z allegro - teraz sobie napiszê na newsy
>i udowodnie sobie przy pomocy ró¿nej ma¶ci mecenasów, ¿e mam wsio legalne...

To naprawdê nie moja wina, ¿e sobie kupi³e¶ laptopa z allegro.
A tak bardziej na powa¿nie - ¿a³osna jest twoja próba schodzenia na
adpersonamy.

>Przecie¿ pisa³em, ¿e masz inklinacje, wiêc czego mam jeszcze siê uczyæ?
>Prawa nie mam zamiaru sie uczyæ, ¿eby udowadniaæ niektórym, ¿e
>wydaje im, jakoby rozumieli meandry prawa.

Za to wolisz bezmy¶lnie przyklaskiwaæ bezmózgim piewcom korporacyjnej
propagandy?

>Tak, spodziewa³em siê tego - nadal nie chcesz wzi±æ jakiejkolwiek odpowiedzialno¶ci
>za bicie piany w swojej pseudo prawniczej wiedzy.

To s± newsy - tu sobie lu¼no dywatujemy. Za branie odpowiedzialno¶ci to
ja dostajê realne pieni±dze w realnej pracy.
I znowu - z braku jakichkolwiek argumentów merytorycznych usi³ujesz
uprawiaæ demagogiê. Chcesz podyskutowaæ, naucz siê czego¶, przytocz
sensowne argumenty, porozmawiamy. Ale miej jakie¶ rzeczowe argumenty
bêd±ce choæ marginalnie zwi±zane z tematem dyskusji.

>Jasne - i wszyscy ¶wiêci te¿ siê przydadz±, albo mo¿e granat, ¿eby sprawiedliwo¶æ
>w s±dzie by³a po naszej stronie...
>Pamiêtaj, ¿e s± jeszcze inne instytucje z rejestrami - mo¿esz ¶mia³o siê na nie powo³aæ.
>Na pohybel korporacjom, firmom - dopisz sobie co chcesz...

OK. To wystarczy jako podsumowanie twojej znajomo¶ci tematu.

Z mojej strony EOT dopóki nie przytoczysz jakich¶ merytorycznych
argumentów.

--
|  Kruk@epsilon.eu.org   |