Re: Nieczytelna naklejka licencyjna, a kontrola czy legalność ?

Autor: Piotr Krzyżański <piciu_at_it-faq.pl>
Data: Tue 01 Mar 2011 - 15:04:27 MET

Użytkownik "Mariusz Kruk" <Mariusz.Kruk@epsilon.eu.org> napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:slrnimp84b.gj1.Mariusz.Kruk@epsilon.rdc.pl...
> epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Piotr Krzyżański"
>
> Jak rozumiem, to samo będziesz pisać wszystkim udzielającym kłamliwych
> "porad" w zakresie "legalności" oprogramowania?

(Na razie tylko Tobie - bo dajesz się zauważyć jako znawca tematu)

Po pierwsze - różni ludzie to czytają i dzięki poradom mecenasa Kruka mogą
odnieść wrażenie, że wszystko z ich softem w porządku. Te Twoje porady odnoszą się
również do osób, które są zdolne, taki Twoim zdaniem legalny soft, używać w firmie.
Co powiesz właścicielowi Tej firmy, jeśli pracownik powoła się na Twoje wypociny, w
przypadku kontroli i stwierdzenia nielegalności softu? Zapewne jego sprawa...
Owszem, to są newsy, więc po prostu przestań kreować się na znawcę zagadnień
prawniczych przy pomocy niemieckiego sądu.
Po drugie - poszukaj moich postów na temat licencji, legalnych, nielegalnych
Windowsów i innego softu - bardzo rzadko, jeśli w ogóle wypowiadam
się w tym temacie - generalnie licencje na soft są tak pokręcone, że tylko wróżka
czasami wie o co w nich chodzi...
To tyle.

Piciu