Re: niemozliwy do otwarcia pdf

Autor: Araneus Diadematus <warchlak_at_chlewik.pl>
Data: Fri 26 Feb 2010 - 18:41:47 MET

Użytkownik "agent73" <agent73_no_spam@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:jnufo5ldun3qebb2h599v1d6grhj3ps0t0@4ax.com...

> Korzystając z okazji podłączę się do wątku, bo też mam problem z
> foxitem. Mianowicie, nie mogę z niego drukować żadnych "tekstowych"
> pdf-ów - zamiast tekstu zostają puste pola (drukują się tylko ramki,
> jeśli są i obrazki). Z Adouba wszystko drukuje się OK... Może coś
> poradzicie, bo wolę foxita, ale problemu z drukowaniem nie udało mi
> się rozwiązać...

Możesz zarzucić jakimś linkiem do problematycznego pliku? Bo u mnie
kłopotów z tekstowymi PDF-ami nie ma.
Mnie sie bezproblemowo wydrukowała pierwsza strona (dalej nie
drukowałem, szkoda papieru)
http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=90&i=513&l=1&m=1
A tu w postaci "kontrolki" osadzonej w Operze, choć wydruk wywołalem z
"kontrolki". Tekstowe są tabelki, poszlo gładziusieńko.
http://moon.balta.pl/cennik/cennik.php
Mój Foxit, to 3.0.1817.

--
Pająk chwat,